DOWNLOAD CITY
شهر دانلود
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان


 نقشه جی پی اس شهر مشهد به همراه آموزش ها و نرم افزار های لازم جهت راه اندازی GPS Offline گوشی های : آندروید و آیفون و نقشه جداگانه جاوا در سایت یک موبایل آماده دانلود شده است.


دانلود نقشه جی پی اس مشهد مقدس و حومه در نسخه های : آندروید ,آیفون و نقشه جاوا
 

 



ادامه مطلب ...

  دانلود نقشه آفلاین GPS شهر گرگان برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید و نقشه شهر گرگان بصورت جاوا که شما می توانید علاوه بر استفاده از این نقشه برروی گوشی خود نقشه هایی را که در شهر گرگان بصورت آنلاین استفاده میکنید ذخیره نمایید تا بعدها از آن بصورت افلاین استفاده نمایید.لینک دانلود و آموزش نصب و آموزش های لازم برای نصب جی پی اس آفلاین شهر گرگان برروی آندروید در ادامه مطلب قابل مشاهده است.

گرگان شهری واقع در استان گلستان در شمال کشور ایران است. گرگان دومین شهر بزرگ شمال کشور از لحاظ جمعیتی و مرکز شهرستان گرگان و استان گلستان است. گرگان کنونی تا سال ۱۳۱۶ «استرآباد» نام داشت. گرگان قدیم که به عربی جرجان خوانده می‌شد شهری آباد و مهم بود که در نزدیکی گنبد کاووس امروزین قرار داشت. 
جی پی اس آفلاین گرگان آندروید, جاوا - Gorgan offline gps
 



ادامه مطلب ...

  دانلود نقشه جی پی اس افلاین سمنان Semnan Map با نصب نمودن این جی پی اس شما می توانید نقشه کامل شهر سمنان بروی گوشی های خود داشته باشید و تمام مسیر ها را از جمله اصلی و فرعی و حتی کوچه های داخل شهر را بوسیله جی پی اس گوشی وبدون احتیاج به اینترنت طی کنید برروی گوشی های دارای سیستم عامل آندروید وبه همراه نقشه جاوا شهر سمنان


دانلود جی پی اس افلاین سمنان Semnan Map



ادامه مطلب ...

  جی پی اس اندروید بصورت آفلاین به همراه تمام نقشه های جی پی اس افلاین و جی پی اس آفلاین ماهواره ای که با استفاده از نرم افزار Maverick Pro v2 انجام می پذیرد.

GPS افلاین به بوسیله نرم افزار Maverick Pro v2 موقعیت دقیق شما را مشخص کرده و سرعت و قطبنما و تعیین مسیر حرکت و انتخاب مبدا و مقصد را بصورت دقیق مشخص میکند آن هم بصورت آفلاین.
این مجموعه از  جی پی اس های آفلاین Android بصورت اختصاصی از سایت یک موبایل منتشر شده است که در هیچ سایت فارسی یا انگلیسی دیگر نمی توانید دانلود نمایید.
 
جی پی اس آفلاین اندروید تمام شهرها + جی پی اس ایران +آموزش + نرم افزار Gps Maverick Pro v2
 



ادامه مطلب ...

 نرم افزار OsmAnd+ نرم افزار بسیار قوی و کارآمد در زمینه جی پی اس گوشی های اندروید است. این نرم افزار بسیار قوی طیف وسیعی از نقشه های جهان را در خود جای داده است. با استفاده از این نرم افزار میتوانید تمام خیابانها, کوچه ها, رستورانها, و .... را به راحتی ببینید. از ویژگیهای این نرم افزار میتوان به رهیاب صوتی آن اشاره کرد.


جهان در اندروید OsmAnd+
 



ادامه مطلب ...

  نرم افزار OruxMaps Donate یک نرم افزار رهیاب برای اندروید است. این نرم افزار به دو صورت آنلاین و آفلاین کار میکند. با استفاده از حالت آنلاین شما میتوانید از نقشه های مختلفی مثل گوگل و یا مایکروسافت استفاده کنید ولی در حالت آفلاین باید نقشه ها را به صورت دستی به مموری کارت گوشی خود انتقال دهید.


نرم افزار جی پی اس اندروید OruxMaps Donate
 



ادامه مطلب ...

  نرم افزار  Locus Map Pro از نرم افزار های جی پی اس اندروید است.

این نرم افزار شامل نقشه کل جهان است که یه کاربران این اجازه را میدهد تا با استفاده از اینترنت به راحتی مقصد مورد نظر خود را پیدا کنند. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به داشتن یک قطب نمای بسیار دقیق اشاره کرد.
یک جی پی اس حرفه ای برای اندروید Locus Map Pro
 



ادامه مطلب ...

 نرم افزار AlpineQuest GPS Hiking نرم افزار جی پی اس بسیار قوی برای اندروید. این جی پی اس مخصوص کوهنوردی است. شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید به هر نقطه از کوه که میخواهید سفر کنید و تمام جزییات را مانند ارتفاع, سرعت باد, و .... را تحت نظر داشته باشید.


جی پی اس اندروید AlpineQuest GPS Hiking



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها